13 oktober

Känner att mina rubriker är otroligt fantasifulla!

Idag gick jag upp 06,10.. Fixade mig och tog bussen till Skogstorp där Amanda plockade upp mig. Har varit på praktiken hela dagen och det har gått super like always. Slutade vid tolv och var hemma till ett. Måste berätta om min bussresa hem från Skogstorp, busschaufören stannar vid skolan ungefär och tutar på några tjejer, verkade som dem hade lagt något framför bussen, tjejerna springer iväg och busschaufören börjar skrika på mig som sitter ensam i bussen, jag fattar ingenting eftersom jag lyssnar på musik och jag kommer nog aldrig förstå vad han menade.. När jag lyssnade fattade jag inte ens vad han sa.. Sen efter ett tag körde han iväg i full fart! Galen... Aja, var hemma till ett iallafall, åt mat och sen kröp jag ner under täcket och sov till fem. Har ätit mat och pluggat, det är väl i stort sätt hela min dag!

Imorgon är det onsdag, den 14e, en väldigt VÄLDIGT speciell dag!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!