12 oktober

Började dagen med att sara kom hit halv nio, inte fel alls. Vi åt frukost och sen fixade jag mig, hade idrott första lektionen, ett medelpass på friskis, riktigt roligt faktiskt! Dagen annars har väl rullat på som vanligt. Lunchen är alltid höjdpunkten på dagen, alla dessa skratt! Sista lektionen kollade vi klart på Odyssén, riktigt bra faktiskt. Slutade vid fem och då hämtade mamma upp mig, vi åkte till Biderman och jag köpte ett par ridbyxor och det blev även en ny grimma till Aida! :) När vi kom hem ställde jag mig och lekte kock, gjorde spagetti och köttfärssås, riktigt smarrigt!! Klockan blev sju och jag satt här ett tag och nu har jag pluggat i snart två timmar.. Duktigt Becka, jag vet! Nej, nu ska jag plugga klart och sen packa väskan inför imorgon då det är praktik som gäller! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

riktigt fin bild :) <3

2009-10-12 @ 22:20:07
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Annika

Blev den nu lika god som min..?

2009-10-13 @ 08:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!