västeråstur

Idag var det praktik som vanligt. Var jättemycket folk i stallet så vi blev klara tidigt, vid elva ungefär. Blev upphämtade strax innan tolv och sen tog jag bussen hem. Här hemma hoppade jag in i duschen, eller snarare badet, där jag somnade tre gånger. Hade 40 minuter att fixa mig på och sen kom Andreas, Karolina och Micke och plockade upp mig vid två. Vi begav oss till Västerås där vi gick på IKEA, käkade på PizzaHut och gick runt en svägn på stan. Det blev en hel del skratt på vägen, sen är ju micke såååå bra på att göra usvängar! Hahaha. Blev lite övertrötta där ett tag. Kom hem vid sex ungefär, här hemma har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt, är sjuuukt trött! Nu är klockan 22,00 vilket menar att det är Paradise Hotel på tvn! Dags för sängen + tv. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!