utan knorr

Igår var det onsdag, som vanligt i skolan, fick sluta tidagre från specialidrotten och då följde Sara med mig hem, vi kollade på "säg att du älskar mig" och på "Ace Ventura" när vi kom hem, poppade popcorn till också. Vid fem åkte vi till Parken Zoo för att vaccinera oss mot svininfluensan, världens längsta kö så vi stod där i 40 minuter ungefär. Vi tog sprutan och sen skyndade vi oss till Stålfors där vi kollade när Sven och Adde spelade en låt och sen var det massa annat. Så duktiga så! Efter det fick vi skjuts hem och här hemma spelade vi bowling hela kvällen, vi må vara mästare!! Haha. Som ni kanske förstår så sov Sara över här.

Idag är det Torsdag, känns som man har världens träningsvärk i armen. Mådde bra imorse men vid lunch mådde jag illa och hade jätte ont i huvudet så nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket alls, har ätit glass och lite sånt, så det börjar bli bättre. Sara har feber och allt, usch. Men dem som blir sjuka av vaccinet är dem som är mest mottagliga för svininfluensan och man skulle då ha blivit dubbelt så sjuk. Ska iväg till stallet om en timme ungefär, blir en uteritt bara. Uppdaterar kanske inte mer ikväll, men jag kan säga att det är skönt med helg!! 4 dagars helg dessutom, love it! ♥

/Becka.
 
                                                                                         When I Die I'll Go To Heaven
                                                                                     'Cause I've Done My Time In Hell




Kommentarer
Postat av: Sara

Svara på min fråga i min blogg :) fin blogg btw! snygg design!

2009-11-26 @ 16:54:38
URL: http://saramarieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!