uppdates

Inte skrivit sen i torsdags. Var i stallet efter skolan, red ut i ett kolsvart mörker med reflexer och pannlampa! Läskigt. Men jag kan säga att hästen var sjuuukt fin!!! :') Kom hem på kvällen och gjorde inte så mycket, skrev klart min uppsats om växt- och djurliv, ÄNTLIGEN!!

Igår (fredag) var det först nyby på dagen och sen åkte jag till Sara direkt efter och färgade hennes hår igen, det blev samma färg som förra gången. Tog bussen hem och bytte om till stallkläder för att åka till Vilsta vid halv sju. Hade lektion och sen kom Sara dit, vi åkte hem hit och kollade på Idol efter det duschade jag snabbt och sen begav vi oss till Isabelle där Sven, Adde, Martin, Mange och två tjejer till va. Vi kollade klart idol och umgicks. Kom hem därifrån vid halv två ungefär och då kollade vi lite tv innan vi somnade.

Idag (lördag) har jag varit i skolan!!! Började 10 idag för vi hade öppet hus och slutade två, kändes som vi var där i flera timmar.. Jag & Sara träffade Adde och Niklas efter skolan, följde med dem till donkan och sen tog åkte jag hem. Nu sitter jag här vid datan och försöker hitta något roligt att göra ikväll... Känns verkligen inte som lördag!! Nej, nu ska jag försöka kolla runt lite till, uppdaterar mer senare!

Jag säger bara, NIKKI SIXX ♥

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!