the rest of the night

Kom iväg till stallet strax efter sex, mamma hade haft en massa möten och brandövning därför hon inte var kontaktbar och jag satt här hemma och undrade vart min söta mamma hade tagit vägen, men jag kom ju till slut iväg iallafall. I stallet så red jag ut en sväng, red några gånger på rakbanan fram och tillbaka, skyndade mig hem och kollade på mammas pojkar och sen har jag suttit här hela kvällen och fixat med Felix blogg. Nu är det sängen som gäller för imorgon bär det av till Stockholm! Kommer antagligen inte bli något inlägg imorgon eftersom jag åker iväg tidigt och sover på hotell över natten.
Ska kolla på Stockholm International Horse Show!
 Nu kommer jag få den där julkänslan!!
Ha en mysig fredag alla, för det ska jag ha!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, dina ord värmde! Älskar DIG!! kram

2009-11-27 @ 18:50:39
URL: http://beckajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

VÄRSTA FESTEN!!!

2009-11-27 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!