Måndag/Tisdag

Lovandet av att jag skulle uppdatera igår.. Jadu, det gick ju som det gick!

Exakt en månad kvar till julafton och jag måste erkänna att jag älskar Sveriges vinter, plusgrader och ingen snö!

Igår var det en ny måndag, en ny vecka närmare sommarlovet!! På idrotten hade vi en naprapat som berättade om kroppen och alla muskler, riktigt intressant. Han berättade att jag har benhinneinflamation, sen något vid knät och sen är mina muskler jättestela i bäckenbenet vilket kommer resultera att jag kommer ha svårt att föda barn, roligt att veta.. Så nu blir det stretching för hela slanten!! Annars var dagen riktigt lugn, vi hade massage och körsång resten av dagen. Fick även se magnus carlsson på skoltid!! Haha. Slutade vid fem, träffade Addelito på stan ett tag sen följde jag med Sara hem. Vi åt tacos och sen låg vi och pratade ett tag innan Adde kom till Sara, vi tre låg i sängen och pratade om allt möjligt, tog bussen hem kvart över nio. När jag kom hem kollade jag Paradise Hotel och sen somnade jag.

Idag är det Tisdag, har haft praktik med amanda till elva och blev hämtade därifrån vid tolv. När jag kom hem satt jag vid datan och gjorde inte så mycket. Har sovit någon timme nu och om en kvart börjar Debrecen mot Liverpool, nu jävlar.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!