Måndag & Tisdag

Igår var det skola som vanligt, den var seg och hände inte så mycket där. Slutade vid fem och hämtade ut mina glasögon som hade kommit. Träffade Adde snabbt innan det var Nyby som gällde där vi var på mentalträning från 18-20 och sen hämtade mamma upp mig. Sara skulle åka buss från stan så jag väntade med henne och tog sen bussen hem kvart över nio. Var hemma till halv tio och sen var det sängen som gällde.

Idag hade jag ont i huvudet när jag vaknade och hade sovit dåligt inatt så stannade hemma. Var snabbt till skolan för att knipsa upp mitt lås och hämta min väska som jag låste in igår. Annars har jag inte gjort mycket alls idag. Just nu mår jag sjukt illa och har ont i huvudet, känns som jag har feber också.. Blir att ta en snabb dusch och sen krypa ner under täcket. Imorgon är det skola till halv tolv och efter det ska jag och Sara till Friskis för att gymma som vi börjat med, nu jävlar, fit for fight sommaren 2010!

/Becka.

 




Kommentarer
Postat av: Andreas Schultz

Den där tjejen passade gryymt bra i solglasögon :O kan jag få hennes nummer? :O

2009-11-04 @ 22:51:46
Postat av: Bex' (jag)

Haha, tack lito! Men jag är inte säker på om du kan få hennes nummer, det är bara speciella människor som får det :/ men om du är riktigt RIKTIGT snäll så kanske! <3

2009-11-05 @ 14:40:36
URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!