höstlovet

Har inte skrivit sen i onsdags, så tänker bara skriva allting kort.

Lina har varit här under lovet och åkte hem i Torsdags, alltid lika mysigt att ha henne här! ♥ Hade ännu en otursdagsdag i torsdags, bussar med fel nummer och tröga busschaufförer är mina grejer det. Sov hos Sara på torsdagen.

I Fredags gick jag runt med Adde på stan och sen på kvällen var det fest ute i St. Sundby. Musiken sög + att folket var sega eller något = en mindre lyckad fest. Men var trevligt att träffa alla människor där ute iallafall! ♥ Jag och Sara tog ett bussen in till stan där jag höll på att frysa ihjäl. Har nog aldrig frysit så mycket. Jag & Sara drog på "efterfest" hos Jerre & Tobbe där vi även stannade över natten.

Igår(Lördag) blev vi upplockade vid halv elva av mamma. Åkte hem till Sara och bytte om och sen vidare till stallet. Var klara efter en timme och då åkte jag hem. Sov några timmar här hemma innan det var dags att börja fixa sig igen. Sara kom hit och vi drog till Årby halv nio ungefär. Var Halloweenfest hemma hos Cim, riktigt roligt att se hur alla var utklädda, fick mig allt ett gott skratt där! Haha. Kvällen blev sjukt lyckad med mycket skratt och dans. Folket kändes som dem var på topp och det skadar ju aldrig med lite grease och the old gang samlat igen. Tack för kvällen alla och speciellt tack till Cim! ♥ Mamma hämtade upp oss vid två ungefär. Togs över 500 bilder, så dem kommer lite senare när jag fått dem från Cim.

Idag(Söndag) har jag inte gjort så mycket. Jag, Sara och Adde kollade på Orphan på morgonen och sen gick vi och la oss igen och låg och drog oss i sängen till fyra. Riktigt skönt att bara ta det lugnt faktiskt. Har pluggat lite nu på kvällen och känner mig opepp inför skolan imorgon.. Men jag ska inte klaga på lovet, tycker det blev lyckat faktiskt!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!