HELGEN!

Satt här och tänkte efter vad man kunde göra, kom på att jag inte skrivit blogg sen i torsdags, skärpning! Kan meddela att helgerna rullar på som vanligt, LIVET LEKER!!

Var i skolan när jag skrev senast, fick tillbaka vårat matteprov i Torsdags, fick MVG :D Wohooo. Var bara i stallet sen på kvällen.

I Fredags var det Nyby som gällde, skrev gröntkortprov och sen var det en rätt lugn dag där borta. Red Whisper, gick helt okej. Slutade vid tre, åkte ner på stan och gick runt där ett tag med Linda innan vi mötte upp Sara. Linda åkte hem och sen gick jag och Sara runt i några timmar, hittade sjukt mycket jag vill ha.. Tog bussen hem till mig efter stan och sen började vi fixa oss, vid åtta kom Evelina, Malin, Amanda och Christina hit, sen kom även Adde och Erik I. Vi kollade på idol och sen begav vi oss till Nidas i Nyfors, träffade på rätt roligt folk på vägen dit haha. Hos Nidas var det sjukt mycket folk och kvällen? Ja den var grym! Hade sjukt roligt, finns sååå mycket att skriva egentligen, men ni som var där vet vad jag pratar om, resten, ni får nöja er med att jag säger att den var GRYM!!! Vid halv två gick jag, adde och sara till stan och käkade kebab innan mamma plockade upp oss. Somnade direkt.

I lördags (igår) var jag i stallet på dagen sen åkte jag hem hit och tog det lugnt, Sara kom hit senare på kvällen och våran lördagskväll spenderades med att spela sällskapsspel, men jag har hört att det är sånt man ska göra på lördagskvällar? Vi var ju tvungna att testa på det!! Satt uppe till tre ungefär. Kvällen innehöll mycket skratt som vanligt!

Idag (söndag) har jag varit hos Aida i två timmar ungefär, annars har jag inte gjort mycket alls, har tagit mig tid att ladda upp bilder från alla fester på senaste tiden! Så checka min bdb så får ni se mycket roligt. Ska in i duschen nu, blir nog ingen mer uppdatering idag, tror inte ni skulle orka med det faktiskt.. Men, uppdaterar imorgon! (och jag ska lova det!!)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

grym kväll! <3

2009-11-22 @ 22:02:02
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!