Helgen!

Har haft en fyrdagarshelg och jag klagar verkligen inte!

I fredags vaknade jag vid tio ungefär och tog tåget till stockholm vid tolv. Träffade Farmor, Alice, Zeta och Anneli på centralen och sen promenerade vi till hotellet, Johannes Brost stod bakom mig inne på hotellet haha. Det var riktigt fint på hotellet och vi kollade spat/poolen uppe på taket som dessutom var utomhus!! Vi satt på hotellet ett tag sen gick vi på Kina och åt. Åkte till Globen efter det och gick runt där ett tag innan showen började, det var som vanligt oförglömligt, stod upp och sjöng nationalsången två gånger dessutom. Kom hem till strax efter tolv. Hade en riktigt trevlig kväll!

I Lördags åt jag en ordentlig frukost, hotellfrukost = kärlek! Klarade mig hela dagen på den. Gick runt ett tag i Stockhom och köpte kläder, köpte en tshirt och en väst från Cubus. Satt på stationen i 1,5 timme innan tåget gick vid fem och när vi kom till Eskilstuna mötte jag på rätt mycket folk som jag kände. Köpte Spicy och tog bussen hem, resten av folket stannade på stan och åt på resturang. Fixade mig här hemma sen åkte jag till Sara för att sedan åka till Martin på fest. Kvällen blev lyckad och jag hade det riktigt roligt, jag hade dem viktigaste där och då kan det inte bli annat än lyckat. Dem flesta tog halv tre bussen hem men jag och Sara sov över i Hållsta. Vi träffade Erki på kvällen, en kille jag och martin träffade på Kreta i sommras, sjukt underbar människa!! Satt uppe till fem och sov knappt något alls på hela natten.

I söndags (igår) blev vi hämtade från Martin vid elva och sen fortsatte vi sova hemma hos Sara. Åkte till stallet senare på dagen, sen hem till Sara igen, sen träffa Adde och gå till honom för att sedan gå tillbaka till sara och vara där ett tag för att sedan gå tillbaka till Adde, haha! Var hemma hos Adde ett tag, riktigt mysigt! Skulle tagit bussen hem till mig kvart över nio med Sara men missade bussen så fick skjuts av Addes pappa, riktigt snällt. Jag och Sara satt vid datan ett tag igår och sen somnade vi rätt tidigt ändå.

Idag är det Måndag och vi är lediga!! Otroligt skönt. Vaknade vid halv två ungefär så har sovit i ungefär tolv timmar, behövdes! Vi har ätit frukost och kollat tv, sara blev precis hämtad så nu sitter jag här hemma själv. Funderar på att hoppa in i duschen strax. Får se om det blir någon mer uppdatering idag, blev ett långt inlägg. Bilder från helgen kommer!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!