Fredag/Lördag/Söndag

Var hos Gurr i fredags som jag nämnde i det tidigare inlägget, var en hel del folk där och man kände dem flesta. Var riktigt trevligt faktiskt och sjukt länge sen jag träffade Jennie! Vi hade mysigt och satt och pratade om en massa, miss it! ♥ Stannade hos Gurr till två då jag, sara och adde tog bussen till Skogstorp, det var snöstorm ute och sjukt mycket snö på marken. Somnade inte förrän halv sju på morgonen kanske.

I Lördags vaknade vi tidigt, utan knappt någon sömn, tro mig att jag var seg! Låg och pratade i flera timmar innan jag åkte till stallet vid halv två ungefär. Kunde somnat stående i stallet! Åkte hem till Sara direkt efter stallet där vi sjöng Lips och spelade Wii innan mamma kom för att lämna kläder jag skulle ha till kvällen. Vid sju kom Amanda och jag hoppade in i duschen och började sedan fixa mig, kom till Sven vid nio ungefär, väntade in lite folk och sen drog partyt igång! Kom en hel del folk och alla verkade vara på bra humör så kvällen blev riktigt lyckad enligt mig, förutom att det finns idioter till allt som tar folks saker, irriterande som bara den, så den som tog pengar från Sven, idiot är det enda du är. Men tack alla andra för en grym kväll med bastu, dans och ett grymt umgänge! ♥ 

Idag (Söndag) mår man väl som man förtjänar, gick upp hos Sara halv ett ungefär och mamma hämtade mig halv två. När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade inte förän 18,30, kan säga att det verkligen behövdes efter den här helgen! Har inte gjort mycket alls ikväll, kollat tv och lite sånt bara och nu mår jag bra igen, tack. Helgen har varit en av dem bästa på länge faktiskt! ♥ 

Imorgon är det skola som vanligt, får se hur det går att somna inatt.. Bilder från helgen kommer!

/Becka.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!