Fredagen Den 13:e

Orkade aldrig uppdatera igår. Men var i skolan och hade en muntlig redovisning och sen ett matteprov, gick super på båda! Dagen var annars riktigt slapp i skolan, slutade vid fyra, stannade kvar en stund med Amanda och körde hängagubbe och målade på tavlan haha. Efter skolan träffade jag Adde, vi mötte upp Amanda och sen gick vi runt på stan i två timmar ungefär. Tog bussen till Skogstorp och åkte hem till Sara där vi spelade Wii och bara låg och pratade, riktigt mysigt. Träffade Adde snabbt innan jag tog bussen hem också. När jag kom hem gjorde jag inte mycket alls, la mig i sängen och läste nikki sixx boken nästan direkt.

Idag är det fredagen den 13:e men än så länge har det inte hänt något speciellt faktiskt, brukar ha mina turdagar varje fredag den 13:e, men jag är ju som sagt lite speciell. Efter stallet träffade jag Sara och hennes mamma på stan och sen åkte vi till Hällby och till Rille för Sara skulle tatuera sig. Hon gjorde sitt stjärntecken och sen med hennes födelsedatum i, blev riktigt bra faktiskt! Fick skjuts hem och nu sitter jag här, ska iväg till stallet om 20 minuter. Sen kommer Sara hit och sen bär det av till Gurr med lite folk! Kommer inte sova hemma inatt så uppdaterar mer imorgon.

/Becka.


saras tatuering, men hon har annat typsnitt på siffrorna!




Kommentarer
Postat av: amanda

vart sitter tatueringen :)

2009-11-14 @ 00:22:03
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rille är riktigt duktig faktiskt! Och onödig info, jag är tillsammans med hans kusin :P

2009-11-14 @ 23:52:35
URL: http://gallina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!