farsdag!

Grattis pappa på farsdag!!! ♥ Världens bästa pappa!

Igårkväll blev det fest till slut. Jag, Sara, Mange och Martin drog iväg till Jeremias & Tobias. Vi kom dit strax innan tio ungefär, det var sjuuuukt mycket folk när vi kom dit och det var riktigt roligt att träffa alla man kände där faktiskt. Under kvällens gång minskade det på folk, vi sjöng singstar, spelade guitarhero och hade roligt. Drog därifrån vid två ungefär, kvällen var riktigt lyckad enligt mig!

Idag drog Sara från mig vid tolv ungefär och jag fortsatte att sova till halv tre då sara och hennes familj plockade upp mig för att åka till stallet. Vi åkte först hem till Sara och bytte om där, fick oss en vacker syn när vi satt i köket och pratade, haha. Kom till stallet och red ut en sväng, red fram och tillbaka på rakbanan, var så mörkt mot sjön så vågade inte rida dit (a) haha. Efter stallet åkte jag till Martin där Karolina och Andreas även var, vi fikade och kollade på Chris Angel, man blir verkligen hjärntvättad av den mannen alltså!! Kom hem hit vid åtta och kollade då på sista avsnittet av ensam mamma söker. Har precis duschat och nu är det sängen som gäller.

Imorgon skulle jag egentligen börja 09.40 men vi ska ha luciaträning halv nio istället, roligt, enda sovmorgonen på hela veckan försvinner några veckor framöver.. Efter skolan är det gymmet som gäller för mig och Sara. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.







Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack så mycket!!♥

2009-11-09 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!