5 November

Idag på morgonen har jag varit på gymnasiummässa på munktellarenan. Alla 94or var där och kollade runt. Jag, Eve och Sara stod utanför ingången och visade folket vart dem skulle. Det blev rätt långtråkigt och segt men vi hade våra stunder med skratt som vanligt. Sen lärde man känna lite nytt folk som gjorde stunderna bättre också. Jag blev förälskad i en söt pojke som hade ca 10 snoddar upp till knäna, riktigt söt.. eller inte! Fyfan så jävla fult. Hate it! Vid halv tolv hade vi lunch och sen har vi varit i skolan. Har sjukt ont i magen men det är som vanligt med mig, så ingen nyhet. Ska till stallet efter skolan, Jenny har mockat åt mig så slipper det, yeeey! Uppdaterar mer ikväll skulle jag tro.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Maris

Nu har jag lagt ihop ett och ett och måste kolla, är det Walle du rider som en Jenny äger, en stor mörk travare? I så fall stod den hästen inacorderad där jag bor, på Ringsdal, ett tag för något år eller lite mer sedan! Jättemysig häst om det är samma!

2009-11-07 @ 11:53:41
URL: http://marisochblidur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!