4 November!

Grattis Erik!!!

Idag var det skolan som gällde till halv tolv. Efter det gick jag och sara runt ett tag på stan och sen var det träning på friskis! Vi gymmade i ungefär 1,5 timme, blev mest rygg- och magmuskler idag. Var hemma till halv sex ungefär och åt direkt när jag kom hem. Nu på kvällen har jag pluggat och kollat Lyon - Liverpool, jag kan säga att lyckan kan försvinna på två sekunder.. 1-0 till Liverpool och på tilläggstiden blev det 1-1 och det blev även slutresultatet. Helt tom. Nu är det True Blood sen sängen.

Imorgon är det gymnasiummässa på munktellarenan så ska vara där från halv nio till lunch. Jag, Eve & Sara, kan det bli bättre? Ljuga för små söta barn, varför inte! Efter skolan är det stallet som gäller. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!