19 november

Blev ingen uppdatering igår. Var tydligen inte Paradise Hotel i tisdags heller..

Aja, igår var det Onsdag och vanlig skoldag som gällde, hände inget speciellt i skolan och på eftermiddagen var det Nyby som gällde. Hade specialidrott som kändes jätteonödig.. Satt på läktaren och bedömde hästar vid löshoppning i ca två timmar, kan säga att det blev kallt! Slutade vid fyra och åkte då hem där jag tog ett varmt bad för att få tillbaka kroppsvärmen, vid sex tog jag bussen ut till Skogstorp hem till Addelito. Var kvar där ute till 22.15 då jag tog bussen till stan. Gick ingen buss till mig från stan förrän efter en halvtimme så bestämde mig för att vandra hem istället. Det var riktigt skönt faktiskt och jag var riktigt träningssugen, skulle kunnat gått/sprungit hur långt som helst. Gick och la mig direkt när jag kom hem.

Idag är det Torsdag och vanlig skoldag som gäller, sitter här i skolan och slutar om en timme, skolkatalogen har kommit till skolan så vi har kollat igenom den en hel del och sen träffade jag och sara adde ett tag på stan också. Om en timme bär det av till Skogstorp och sen stallet. Uppdaterar kanske mer ikväll!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!