16 November

Lätt att somna inatt? Knappast. Somnade halv fyra kanske.. Men kom upp imorse, jag är sååå duktig!! Började på konstmuséet vid halv elva, vi kollade på tavlor/bilder och sen limmade vi på olika bilder, rätt skön lektion faktiskt. Hade lunch och sen hade jag tandläkaren 13,20 inga hål hade jag inte!! Wohoo, riktigt skönt. Min tandläkare är dessutom störtskön! Haha. Hade matte på eftermiddagen, efter varje mattelektion blir jag helt flumm, eller vi alla fyra flicks blir det haha, skrattar jämt så jag har ont i magen efter. Sista lektionen var det historia, hade någon pjäs, skrattade en hel del där också! Slutade vid fem och då gick jag och Sara ner på Café Smak för att fika, blev kladdkaka♥ Läääänge sen jag fikade faktiskt. Tog bussen hem vid sex och sen har jag inte gjort så mycket mer. Blir att lägga sig tidigt idag.

Imorgon är det praktik som gäller, får se om jag åker iväg till Västerås med Karolina, Andreas och Micke efter skolan, inte bestämt än. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Amanda

men jag då? :(

2009-11-16 @ 22:31:27
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!