10 November


vilken skillnad det kan göra när man läser en bok och sen lyssnar på låten med samma namn som staden personen bodde i.. man förstår verkligen låten såååå mycket bättre!
Ingen nyhet att han är snygg, men hans röst, ryser i hela kroppen!


Kollade klart liverpoolmatchen igår och sen somnade jag direkt efter det. Idag vaknade jag 06,10 och tog bussen till stan 06,55 och sen har jag varit på praktiken till tolv ungefär. Åkte till Sara direkt efter praktiken, vi pratade och tog det lugnt innan vi åkte till stallet. Jag red ut en sväng, hästen var lika fin idag :'). Åkte hem till Sara igen efter stallet och kollade tv ett tag innan mamma hämtade mig. Här hemma har jag ätit och duschat, ska snart kolla Andra Avenyn som har blivit sämst och sen blir det sängen! Har världens träningsvärk i armarna idag från volleybollen igår... Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!