1 månad kvar!!

1 Månad kvar till Taste Of Chaos, tagga tagga tagga! Nedräkning påbörjad.

Idag var det skola som vanligt till lunch, hade historia första lektionen och jag kan meddela att min och saras pjäs som vi ska spela in i helgen kommer vara sjukt grym! Jobbade på riktigt bra i skolan idag faktiskt. Efter lunch var det Nyby som gällde, hade teori när vi kom dit och sen hoppning, gick riktigt bra faktiskt. Slutade vid fyra och fick skjuts hem av Pär. Somnade ett tag när jag kom hem, annars har jag inte gjort mycket, låg i badet en timme och pratade med Sara i telefon bara. Imorgon är det torsdag vilket är lika med snart HELG! Nej, nu har True Blood börjat, uppdaterar mer imorgon! Imorgon är det förresten muntlig redovisning inom projektet som vi haft 1,5 lektion att samla fakta om och sen är det matteprov, matte som vi har en underbart bra lärare i... Mer om det imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

en underbart bra lärare, en underbart söt lärare <3

2009-11-11 @ 22:21:38
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!