we go together

Ska väl börja med att berätta lite kort om vad som hände igår..

Vi begav oss ut till TunaPark jag, mamma, alice, zeta och anneli, där ute hittade jag en hel del faktiskt, jeansleggins, en klänning, mascara, svartnagellack, strumpor och solglasögon eftersom mina blev lite mosade under valborgskvällen haha. Vi satte oss även ner och fikade där ute. När vi skulle åka hem åkte vi förbi Vilsta där det var dressyrtävlingar, satt där ett tag och kollade innan vi begav oss hem. Här hemma började jag fixa mig & dem andra lagade mat. Senare på kvällen åkte jag & jen ut till eriks place där adde, felix och erik befann sig. Hade en sjukt rolig kväll med er även fast vi inte stannade så länge! Jag & Jen åkte rutchkana och blev som små igen, haha. Vid halv elva hämtade mamma upp mig, jen, felix och adde som vi skjutsade hem. Tack för ännu en trevlig kväll med er! <3

Idag gick jag upp vid halv elva ungefär, har inte gjort så mycket hittills. Resten av folket är på stan och sen ska vi bege oss ut till Aida för att visa Alice fölet och så. Ikväll blir det hela gänget som far ut till erik! Hoppas på en great kväll (Y) Skriver mer om den imorgon antar jag. Blir nog inget mer inlägg idag.

We go together<3

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!