vilken dag säger jag bara!

Ja.. Börjar väl med att berätta att BARCELONA vann igår!!! Yeeey! Snacka om att kvällen ute hos Erik blev lyckad förutom att vissa blev en aning ledsna.. Tycker synd om er! Men mitt humör var på topp hela kvällen iallafall. Kom hem vid elva ungefär.

Idag har det varit skola som vanligt, satt och gjorde prov hela dagen.. Suck! Jag & Sara hann precis med bussen när vi hade slutat, träffade Erik, Hampus & Gustav på stan också. Sven satt även på bussen till Skogstorp! :) Hemma hos Sara gjorde vi inbrott och jag klättrade in genom fönstret smidig som jag är! Våran matlagning alltså, gjorde nudlar och lyssnade på kebabrepubliken, ingen klår´t! Vi for till stallet och där red vi ut en sväng sen såg vi ägen på en... intressant hoppning! Haha. Det verkligen spöregnade!!! Mamma hämtade upp oss och nu är jag hos Karolina! :) Vi ska laga en god middag och ha massa mys ikväll. Ska ligga över här till imorgon. Nu ska jag ta och hjälpa Karolina med disken för att sedan börja med våran otroligt goda middag!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, dom blev ju inte lita sura heller ;) haha jag var ute och gick när det började spöregna :P

2009-05-28 @ 20:30:32
Postat av: sara

haha denna dag alltså(Y):)<3

2009-05-28 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!