Torsdag 14 Maj

Sitter i skolan, nästan helt ensam i klassrummet för mina flicks sitter och gör muntliga nationella just nu, hoppas det går bra för dem iallafall även fast inte jag är med mohaha. Musikskolan har massa grejs på torget den här veckan och idag var det stråkinstrument, gurramurra spelade så hälsade på han, riktigt duktig är han. Både jag & smurfi såg roligt folk på stan också, hehe. Efter skolan blir det snabbt hem och byta om sen till stallet för att jobba. Kommer komma hem efter halv nio någongång och sen är det Melodifestivalen, så blir nog ett sent inlägg idag om det ens blir något mer. Kan även lägga till att jag är ledsen på united som vann med 2-1 igår :( men glad på Barca som vann cupfinalen! =D

Karolina ska vara med och tävla med bilden på mig idag också på Eskil. Kommer vara massa fotografer & tidningar som är där och bedömmer bilderna, roligt att allt folk ska se mig på en storbildskärm i aulan, hoppas hon vinner iallafall! :)

Läääängtar till helgen! <3

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!