the last night

Var hemma hos Sven igår med massa folk. Folk kom och gick. På kvällen blev det grymt roligt, vi lekte mörker kurragömma & samtalade massa, som Sara sa till mig "det här är verkligen en familj känsla" och det stämmer in så jävla bra! Man kan iallafall säga att jag var snygg i en liverpool tröja<3 + en hatt. Sven & Eriks vackra promenad ska man ju inte tala om haha. Tycker synd om tanten i fönstret, först kommer erik i full fart runt hörnet, springer mot staketet och ramlar över. Sen kommer Sven med en fotbollsko på sig och springer mot staketet och ramlar över med en chipsskål dessutom haha! Vilken syn säger jag bara. Jag, Sara, Braf, Mandy & Erik sov kvar hos Sven, somnade strax efter två. Tack för en grym kväll! <3 En sak var mindre bra för pojkarna.. Tycker synd om dem! :(

Idag vaknade vi vid halv elva, Braf hade fixat gröt och allt som frukost. Riktigt smarrigt. Sen gick vi hem till Sara för att byta om till ridkläder sen hämtade mamma oss där och skjutsade oss till stallet. Har varit där hela dagen, bilder & filmer kommer ;) Haha. Nu väntar jag bara på maten, håller på att grilla grillspett<3. Uppdaterar mer senare.

Rådask, ett vackert och dyrt vin.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Rådask <3 Haha jag missade deras promenad, men vad var det som var mindre bra för killarna? :D

2009-05-24 @ 18:08:21
Postat av: sara

haha grym kväll:D<333

2009-05-24 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!