Sara Carlsson

Sv. Andreas: Näe stackarn :( men det är bättre än IG iallafall (Y) Positiva tankar! =D
Sv. Malin & Eve: Ni får ta det där själva ;) Men det var en trevlig disskution.

Sitter här hos Sara :) Vi ska fixa med deras engelska film och har precis lyssnat på en gullig amanda när hon pratar haha. Kanske något att lägga ut på youtube? ;) Jag & Sara hade en vacker disskution på bussen och vi tror att vi kommer få mynsch som öre snart.. Pga. valet som sker snart? haha. Vi såg en rolig person på bussen, eller vi blev sedda på bussen ;o läskigt. Men personen trodde fel om oss mohahaha! Sara och jag hoppade av vid konsum och köpte glass och sen vinkade vi till Svens katt :). Nej, nu ska jag avsluta. Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Haha jag tänker ALLTID positivt =D haha svens katt är rolig

2009-05-27 @ 18:31:16
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fan om ni gör´t :O

2009-05-27 @ 19:06:04
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!