resten av dagen

På lunchen träffade jag massa trevligt folk, simon & gurramurra var på torget och hade spelning med folk från stålfors och sen träffade jag även snabbt Niklas som skulle till intersport och lägga undan en liverpool tröja, vill också ha!! I slutet på dagen i skolan hade vi en föreläsning med några som pratade om jobb och liknande sen träffade jag Jen och gick runt med henne på stan ett tag innan jag tog bussen till SveaPlan där mamma befann sig. Efter det åkte vi hem, har inte gjort mycket alls annars. Ikväll är det fotboll som gäller igen, Chelsea mot Barcelona! Inget mer att skriva just nu, kanske kommer ett senare inlägg.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

hahah hade jag rätt om lägga undan en tröja? :P<3333

2009-05-06 @ 22:28:26
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!