rebecka, pricken över i:et

Sv. Amanda: Haha jo såklart jag gjorde, trodde det skulle bli mindre än 200 ord först (a) haha.
Sv. Malin: Okej, synd isåfall :/
Sv. Andreas: Såklart man gör! =D fast det tog ju typ halva tiden haha.

Valborgsmässoafton! Vilken underbar kväll, den blev verkligen great! Efter skolan gick jag ungefär två timmar med Jen på stan innan det var släktmiddag, den var riktigt trevlig men jag åkte rätt snabbt för att fixa mig inför kvällen. Julia & Jen kom till mig och vi begav oss till vilsta vid åtta. Där träffade vi Gustav och sen kom Felix. Efter ett tag kom även Amanda, Hampus, Sven, Erik, Adde, Fredde, Filip medflera. Senare på kvällen kom även Braf & Mandy så till slut var vi runt 20-25 pers mitt ute i skogen! Fast vi hade ett hus som lös upp allt iallafall. Kvällen blev verkligen lyckad!!! Jag blev döpt till Rebecka, pricken över i:et, man tackar! Haha. Svårt att förklara kvällen i ord, men vi sjöng, lyssnade på musik, samtalade, träffade nytt folk, var vid brasan, umgicks helt enkelt! :) Kom hem vid halv två ungefär. Tack alla för en grym kväll! <3

Idag vaknade jag vid nio ungefär, fick saftiga nyheter av smurf, grym brud det där! \m/ Satte mig och åt frukost med släkten som är här. Dem kom även runt åtta igår! Sen har jag spelat lite kort med Alice och nu är dem iväg till Parken Zoo. Ska fixa mig för att sedan bege mig ut till TunaPark med allt folk och senare ikväll ska jag ut till Erik med gänget igen hoppas jag. Blev lite över sen igår, det tar vi idag (Y) Haha. Oj, märker att det här blev ett långt inlägg så förstår om ni inte orkar läsa allt haha. Uppdaterar mer senare om jag får tid.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Grym kväll<3

2009-05-01 @ 13:52:59
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: evelina

hahha \m/ xD <333

2009-05-01 @ 17:00:13
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Julia :)

jag blev döpt till Ariel, som sjöjungfrun :(

2009-05-01 @ 22:32:40
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!