praktik/jobb

Sv. Andreas: Ska du säga, måste varit fruktansvärt jobbigt att vara "sjuk" igår haha.

Sovit jättedåligt inatt, vaknat varje timma ungefär och hade även svårt att somna. Gick upp vid halv sju iallafall, fixade mig och tog bussen kvart över sju till stan där jag bytte buss till skogstorp där Eve & hennes mamma hämtade upp mig. Åkte till praktiken och hade som en vanlig praktikdag i början, red Pavel, mycket fin! <3 Sen var vi lediga från tolv till fyra ungefär och då satt vi och moffade mat, drack te & allt vad vi gjorde. Vid halv fem kom det småbarn som vi hade lektion för, gick bra och dem lydde mig *stolt*. Vi hade två lektioner och när den sista var klar så var det en unge som stannade kvar ute i bilen tills vi kom och då sa hon "ni är dem bästa ridlärarna jag haft" så otroligt söt var hon! Man kan ju inget annat än att bli smickrad! Jag kom hem till halv åtta och bytte snabbt om för att bege mig ut och springa, var riktigt skönt, man kan säga att svetten rann iallafall. Ska strax ta och äta och sen är det Melodifestivalen! Haha.

Man kan ju säga att jag kommer somna gott inatt, först jobbat 11 timmar sen ute och sprungit direkt efter det! Bra kämpat Rebecka!!! =D Imorgon är det skola och sen att träffa flicksen hemma hos någon för att fika/prata, behövligt. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: amanda

åh! då kan vi ju börja jogga tsm? :D

2009-05-12 @ 22:16:39
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: smurfi

haha, hon va ju fett söt :´))

2009-05-12 @ 22:30:15
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!