party

Kom runt nio till Gurr igår, var en hel del folk där redan då. Vi satte oss och pratade med allt folk och umgicks. Lite senare ramlade det in lite mer folk och vi var väl 30-35 pers ungefär. Dansade & hade hur roligt som helst, verkligen en grym kväll! Det läskigaste som hände under kvällen var när vi satt ute, satt och pratade med en kille jag aldrig träffat förut, han frågade vilken skola jag gick på och jag sa "Realgymnasiet" & sen skulle han gissa mitt namn, han kanske funderade i två minuter och sen sa han "Rebecka?" Blev helt chockad, han hade inte hört det under kvällen heller sa han, men borde han ha gjort... Fortfarande i chocktillstånd här hemma! Haha. Kvällen resulterade i ett ont finger & rivsår längs benet, ser ut som någon har dragit med en kniv längs benet på mig.. Aja. LYCKAD KVÄLL OM NÅGOT! Tack alla<3.

Idag vaknade jag vid nio ungefär.. Inte sovit värst mycket då mamma hämtade mig strax innan två igår. Ska strax ta och fixa mig för att åka till stallet, sen ska jag med Adde när han ska repa :). Uppdaterar mer senare!

"har du någonsin känt den där känslan när du är kär? prova då jäger, samma varma känsla i magen" - Andreas Schultz.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

tack själv gumman:) vems citat? haha

2009-05-21 @ 17:08:45
URL: http://jenmanassis.blogg.se/
Postat av: Niclas

är man bra på att gissa så är man ; )

2009-05-21 @ 20:22:50
Postat av: andreas

Haha min reklamfilms headline :D

2009-05-22 @ 13:54:05
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!