Onsdag 13 Maj

Sv. Amanda; Jaa visst det skulle vi kunna göra! :) Alltid trevligt med sällskap!!! :)<3

Skola som vanligt idag, hade muntlig redovisning om exteriörbedömning, gick bra även fast jag stod utan papper(bara jag som inte hade något), och det är ju alltid ett + haha. Gjorde inte så mycket annat i skolan idag faktiskt.. Efter skolan hämtade mamma upp mig och vi åkte förbi mormor&morfar en sväng där martin, marita och olle också var, när vi var klara där åkte vi snabbt hem och åt innan vi for iväg för att kolla på ett hus i skogstorp, det var riktigt riktigt fint. Åkte runt lite i Skogstorp och förbi martin för att hämta våran extra nyckel. När vi var klara i skogstorp åkte vi till TunaPark för att kolla parfym till mig men kunde inte bestämma mig vad jag ville ha så det blev inget köp. Blev skjutsad till Amanda där Julia också var, vi pratade, hade massage och kollade på tv. Kom hem strax efter tio, tack för en mysig kväll<3.

Sängen som gäller strax, sen imorgon är det skola som gäller sen snabbt hem och byta om för att bege mig till stallet där jag har praktik för att jobba, ska ha lektioner för småbarn igen och sen ska jag även rida en häst där ute. Kommer säkert ett inlägg imorgon i skolan. Godnatt!

Ska bara berätta att Manchester United just nu möter Wigan och att Wigan leder med 1-0!!! GREAT!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!