Lördag

Jennie kom över hit ett tag runt fem så vi satt och samtalade om allt mellan himmel och jord kändes det som. Vi åt mat och sen drog Jennie hem för att fixa sig lite och jag skulle fixa mig också. Hoppade in i duschen & sen var plötsligt klockan 19,55 och bussen från stan gick 20,15 så hade 20 minuter på mig att springa till stan, men eftersom jag är snabb och bra så hann jag ju! :) Jag, Jen & Gurr tog bussen hem till Erik där Adde & pappaniklas befann sig. Jag & Jennie hoppade studsmatta och sen kollade vi melodifestivalen. Adde drog rätt tidigt och jen & gurr tog taxi hem vid elva typ. Jag stannade kvar med niklas & erik för var tvungen att se klart melodifestivalen (a). Norge vann (Y), Finland kom sist, vilket jag verkligen INTE förstår. Mamma hämtade upp mig direkt när det var slut. Strax är det sängdags, skönt att sova! Uppdaterar mer imorgon.

Norges nationaldag, Norge vinner melodifestivalen & Rebecka har namnsdag den 17 Maj! :)

/Becka.




Kommentarer
Postat av: amanda

Bra att Norge vann men resten av placeringarna va sjuka.

2009-05-17 @ 10:23:31
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: andreas

Haha allting händer den 17 maj :D Än en gång grattis!

2009-05-17 @ 11:03:43
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!