kvällen

Jag kom ner på stan runt åtta ungefär, fick promenera ner eftersom jag missade bussen. Träffade Amanda, Eve, Sara & Malin på donken sen gick vi till Strömsholmen men då började det regna så vi satte oss utanför biblioteket, vi satt där ett tag innan Amanda, Eve & Malin åkte ut till Fröslunda och jag & Sara åkte hem till mig. Här hemma var vi i en timme ungefär innan vi tog bussen till stan för att bege oss ut till Skogstorp och hem till Sven. Hemma hos Sven var vi jag, sara, braf, veronika, johanna, erik & adde, vi satt och pratade om vad vi kommer bli i framtiden och massa sånt, trevligt att bara ses även fast det inte var så länge, mamma hämtade mig strax efter tolv hos Sara. Nu sitter jag här och ska strax sooova. Kommer ett nytt inlägg imorgon. Godnatt!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!