kvällen igår

Var först ut till balen och fotade Karolina där. Dem hade verkligen tur med vädret, var uppehåll precis den tiden vi var där. Tog jätte fina bilder, riktigt riktigt bra blev dem! :) Vi åkte hem därifrån vid sex ungefär och sen åkte jag till stallet, ridningen gick som den gick, inget att nämna. Kom hem, skyndade mig iväg till Brottsta, Sara & Eve åkte med och jag ber om förlåtelse för kvällen till er flickor, den var inte alls som det brukar vara.. Var tråkigt hemma hos Erik så jag, eve och sara åkte med adde och felix in till stan vid tolv ungefär. Sara åkte hem och jag & eve promenerade till Balsta för att se om det var roligt folk där men var helt dött när vi kom dit så vi fick promenera runt i 1,5 timme tills eves buss gick. Träffade Amanda Man ett tag vid statiol sen satt vi på en bänk i 40 minuter innan mamma hämtade oss vid två. Misslyckad kväll om något!

Idag vaknade jag vid tolv ungefär, har inte gjort mycket alls ännu. Ska bara ta det lungt idag under dagen och ikväll bär det av till Sven! Hoppas på en sjukt mycket bättre kväll idag! Uppdaterar mer senare.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!