igårkväll/idag

Ska börja med att skriva om igår.
Mamma skjutsade ut mig, niklas & jen till brottsta strax efter åtta. När vi kom dit var alla redan där, det var Braf, Mandy, Sven, Gustav, Erik, Fredde, Felix, Hampus & Adde. Hoppas jag inte har glömt någon (a) Haha. Vid halv tio ungefär gick jag, jen och niklas iväg ett tag och fixade lite saker. Sen när jag och Niklas befann oss på Coop såg jag lite trevligt folk hehe. Lite senare på kvällen träffade vi även Emma, Ehlin och Johanna som var på fest där ute typ. Efter ett tag gick vi vidare till Eriks stuga där vi var till kvart i två då mamma hämtade upp mig, jen & gustav. Tack alla för en sjukt grym kväll, ni är det bästa som finns, me loves you all! <3

Idag gick jag upp vid nio ungefär, var sjuuuukt trött! Alice och dem begav sig hemåt vid tio och då fixade jag mig snabbt för att åka med mamma till Stockholm. Vi har alltså varit och hälsat på Kristine, Emelie, Janis & Erik, Martin var även där. Åt massa god mat och en supergod efterrätt, riktigt trevligt. Kom hem därifrån strax innan sju och då for jag snabbt till stallet och fixade där. Just nu gör jag inte mycket alls men ska strax hoppa in i duschen, skola imorgon igen.. Suck! Men en vecka närmare sommarlovet!!! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Alla kvällar med er är underbara<3

2009-05-03 @ 21:26:26
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: andreas

Alla kvällar med gänget är underbara<3

2009-05-03 @ 21:27:08
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: Smurfen

va det människ"or" lr människa? :P <3333

2009-05-04 @ 08:56:54
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!