HELG!

Så var det äntligen helg igen, eller ja helg och helg, men man är leeedig iallafall! Skönt.

Idag var det skola som vanligt, hade någon labb i slutet så nu har jag lärt mig hur man installerar och kopplar ihop skarvsladdar ;). Gick även igenom vad som kommer på nationella i matte som vi ska göra på måndag. Slutade vid halv fem som vanligt, åkte med mamma ut till TunaPark, köpte ett par byxor :) Sen åkte vi vidare och handlade. När jag kom hem duschade jag snabbt och nu fixar jag mig. Ska iväg och rocka hos Gurr ikväll, hörde precis att det kommer bli över 30 pers! Hoppas på en grym kväll, jag och adde ska rocka sönder \m/. Uppdaterar säkert mer inatt eller så tar vi det imorgon!

ROCK ON! \m/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!