Fredagkväll

Hade ridning på kvällen, red Brandy, gick bra. Stressade hem och fixade mig otroligt snabbt för att komma ut till Skogstorp där allt folk redan var. Vi var hemma hos Fredde och dansade, pratade, badade i badtunna där vattnet låg på 37grader, riktigt skönt var det! Tycker kvällen blev lyckad, tack alla! <3 Vi var väl runt 20 pers i slutet, så orkar inte skriva alla namn haha. Mamma hämtade oss vid två, när jag kom hem somnade jag direkt.

Idag vaknade jag första gången vid halv tio men gick upp strax efter tolv. Har inte gjort så mycket ännu, får se vad dagen har att bjuda på. Just nu sitter jag och kollar på Babe den lilla grisen, sååå söt! Reklamen är slut så ska kolla igen. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!