Fredag!!

Ääääntligen fredag säger jag!!! Idag efter stallet åkte jag ner på stan och träffade flicksen, Amanda & Julia satt redan på Café Smak så jag & jen kom dit. Satt där i en halvtimme ungefär, pratade om kvällen och lite sånt. När vi hade fikat klart var vi ett tag på stan och träffade lite folk. Jag & Julia blev upphämtade av Pär och sen hoppade vi av i farten när vi skulle till mamma. Sen åkte vi vidare till Ica Maxi där jag & julia gungade på en gungleksak och lekte även med en fotboll haha. Julia blev hämtad av sin mamma och sen åkte jag hem. Ska strax äta sen blir det ridning, efter ridningen ska jag fixa mig snabbt för att åka ut till Fredde där allt folk är! :) Hoppas på en great kväll. Uppdaterar mer inatt eller imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!