fortsättning

Fortsättning på dagen...

Åkte till mormor & morfar en sväng runt sju, precis innan höll jag på att somna här i datastolen, kände hur jag började "nicka" med huvudet.. Haha! Hos mormor & morfar stod jag mest på balkongen och kollade på allt folk som finns i Nyfors och sen åkte vi typ hem. Har även sett en bil som hade en registreringskylt där det stod BEX och självklart vill jag ha den bilen nu (a) Thihi. Ska strax kolla på ett oth avsnitt och sen blir det sängen, är sjuuuukt trött. Imorgon har jag en hel del planerat efter skolan, får se om det blir av bara :). Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Imorgon livar vi upp i el casa de gurr! :)

2009-05-19 @ 22:37:53
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: malin

sv ; haha jag tycker det är lagligt att va så ful som jag :D <3

2009-05-20 @ 08:32:32
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!