flicksen

Åkte ner på stan och träffade Jen strax efter sex, amanda kom några minuter senare. Vi satte oss på Ming och åt, riktigt smarrigt! Pratade om allt mellan himmel och jord, var länge sen det bara var vi som umgicks så det var skönt att träffas igen. RAJ<3 Satt där i ungefär två timmar sen kom pappa & hämtade upp mig och Amanda som vi skjutsade hem, Jen cyklade hem också. Här hemma har jag inte gjort så mycket, ska strax packa inför imorgon då jag ska till Strömsholm med klassen, så ska upp 05,45 imorgon.. Suck! :( Blir en heldag där borta, så kommer ett inlägg imorgon kväll bara. Finns på mobilen hela dagen, ni får mer än gärna terra mig med sms! :)

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!