en vacker saga

Jag vände mig om, tyckte att jag såg något glimma till bakom mig, men sedan blev det kolsvart igen. Gruset knastrade under mina bara fötter när jag gick över den ödelagda gårdsplanen.  Jag hittade en lada längre bort på gården. Jag tänkte att där kan jag nog övernatta. Jag steg in och där såg jag Rebecka Johansson i full gång med att mjölka en ko. Det fanns en stor chans att kon och Rebecka hade en kärleks affär på gång. Jag stannade ett tag och frågade om det fanns några andra som bodde här i närheten. Rebecka sa att dem har jag redan gjort så dem har avlidit utan smärta. Jag sa AAHHH och sprang i väg en Rebecka ridandes på en ko kom galopperandes efter mig. Sen föll jag, Rebecka och kon åt upp mig. THE END




Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA sara och jag är bäst på noveller!

2009-05-07 @ 18:36:45
URL: http://maaandyw.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA så jävla bra!!

2009-05-07 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!