dagen

Ska försöka göra mig kort. Började dagen med att åka och fika på tingsgården med folket, jen kom även ner och hälsade på. När vi var klara där åkte vi ut till Aida & kollade på fölet, dem hade även fått hundvalpar som vi kollade på, riktigt söta! När vi hade varit där ett tag åkte vi vidare till Sundbyholm och kikade, var bröllop och allt där, riktigt fint! Efter det åkte vi hem. Nu ska jag strax in i duschen sen ut till Erik. Vi blir runt 10 pers ikväll så blir en utekväll i någon park eller något, blir nog great (Y) Uppdaterar mer imorgon eller ikväll, det märker ni väl.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Haha, kvällen var ju delvis fail för mig :)

2009-05-03 @ 09:02:40
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag skulle oxå vilja bli kort :(

2009-05-03 @ 15:44:34
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!