9 Maj

Började dagen med att vakna strax efter nio. Gick upp runt tio någongång, fixade mig och åkte ner på stan strax efter tolv för att kolla på när Sven & Adde spelade på torget, såg även Mandy och Erik Inge. Träffade Hampus & Erik ett tag på stan också. Mamma och jag stod och kollade på uppträdandet från 12,20 till strax efter tre. Magnus Carlsson (a) Var såklart tvungen att se han! Han är helt klart bäst, han är verkligen det! Haha. FULLT MED FOLK PÅ STAN! Såg även pridetåget ett litet tag innan vi åkte vidare till TunaPark, jag köpte en bikini och sen tittade vi runt lite. När vi var klara där åkte vi och handlade sen åkte vi hem. Nu sitter jag här och väntar på maten, tacos, smarrigt! Sen ska jag iväg och träffa Sara, Amanda, Eve och Malin, blir nog en rolig kväll på stan, akta er folk, vi är lösa! Hade tänkt se liverpool matchen men det verkar inte bli så :( Skulle även vilja se handbollen men verkar inte bli så heller haha. Uppdaterar mer senare ikväll när jag kommer hem antar jag.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas

handbollen </3

2009-05-10 @ 11:47:13
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!