8 Maj (igår)

Ska försöka skriva ett lite kortare inlägg om hela dagen igår haha.

För att inte göra inlägget så pass långt börjar jag med vad som hände efter skolan.. Jag åkte till TunaPark med mamma för att köpa present till Niklas som fyllde 17 igår, grattis till han<3.  Jag köpte även en randig tröja från MQ innan vi åkte därifrån, vi gick snabbt in på coop och när vi var klara där sprang vi till bilen för det ösregnade verkligen. Mamma skjutsade ner mig och Julia på stan där vi fixade lite inför kvällen och jag köpte även ett linne från MQ haha. Det ösregnade och vi hade lite problem som löste sig till slut. Mamma hämtade upp oss och sen åkte jag hem för att käka innan jag begav mig till Skogstorp och hem till Sven där allt folk var. Niklas kom lite senare och då blev det paketöppning och sång. Från mig fick han en hårmassagegrej typ, hoppas det var uppskattat iallafall :) Senare på kvällen åkte vissa hem vid halv tolv & Sara kom också förbi och var med oss. Vi gick på en promenad vilket resulterade i blåmärken över hela kroppen och även lite blodsår haha. Sprang in i en postlåda och en stubbe, lyckat rebecka lyckat! Men jag säger bara, tack alla för en grym kväll som vanligt, ni är bäst! <3 Mamma hämtade mig vid halv ett och då åkte jag bara hem, somnade på en gång.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!