4 Maj

Tänkte skriva 4 mars som rubrik till detta inlägg, men tack för att det inte är mars utan maj!

Kom nyligen hem från skolan, skönt att komma hem, var riktigt trött i slutet på dagen. Hände inget speciellt i skolan som sagt. Träffade Frida på bussen hem och vi pratade om att vi alla som umgicks från 9b måste ta och ses snart typ hemma hos martin eller något, det måste verkligen bli av! Just nu sitter jag här hemma och väntar på att tiden ska gå, ska ut och äta med Jen & Amanda ikväll, girltalk, we need it! Julia är sjuk så hon kan inte följa med :(. Vädret är väldigt varierande från sol till regn, hoppas till tusen att det är fint väder till helgen, då blir min helg lyckad ska jag säga er! ;) haha. Vi ska inte ens tala om min nacke från den här helgen, gör sjukt ont.. :( Men så kan det gå! Haha. Skriver mer ikväll.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas

måste hålla med att helgen tog riktigt hårt på en! Hoppas verkligen på skönt väder nu!

2009-05-04 @ 20:56:00
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!