22 Maj, Fredag!

Sv. Andreas: Min tvångstanke är att jag måste "slå" på min lampa jag har ovanför sängen, det plingar liksom till. Haha! En spak typ som man styr lampan med, den jag slår på. :) Äsch, ni var duktiga ändå! :)

Jaha, då har man varit vaken ett tag nu då.. Vaknade vid 08,15 och fixade mig snabbt. Åkte iväg dit Karolina fixade sina naglar och fotade henne lite där, när hon var klar där begav vi oss till Hallberts där hon fixade sin håruppsättning, blev grymt snyggt! Galet. Satt och gapade hela tiden typ, haha. När vi var klara där var klockan tolv och vi åkte hem snabbt till Karolina för att fixa sminket och klänningen. Vid ett skulle Andreas & Karolina iväg till fotografen så jag åkte hem. Har hittills tagit 90 bilder, men blir mer om ett tag då vi ska ut till Sundbyholm. Ska fixa mig lite snabbt nu bara, sen ska vi iväg. Efter vi varit där ute ska jag till stallet och sen ska jag bege mig ut till brottsta. Hoppas på en massa trevlig kväll!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att killen hon skulle till fotografen med har ett väldigt vackert namn :)

2009-05-22 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!