21 Maj

Sv. Jen; Det är Addes citat (inlägget innan). Verkligen ett underbart citat! Haha.

Jaha.. Då ska man tänka igenom vad man har gjort idag då.. Började med att åka ut till Walle, hann inte rida men lät han beta ett tag och sen fixade jag i stallet. När jag kom hem åt jag först och sen snabbt in i duschen för att sedan fixa mig snabbt. Mamma skjutsade mig till Balsta där jag var med Adde när han repade. Det var bara Adde, Erik & Filip där, så blev ingen direkt seriös spelning, men tycker dem är grymt duktiga ändå! :) Tog en promenad hem från Balsta, gick till stan först med Adde sen gick jag resten av vägen själv. Gick även förbi Statiol där jag köpte 1 Cola & Glass, massa smarrigt. Fick även en cola till gratis (Y) Snällt. När jag kom hem fick jag besök av en viss filur, så nu har jag återigen ont i mina revben :( Dum! Haha. Filuren åkte iväg med bussen för en halvtimme sen. Ikväll händer det inget speciellt, ska bara vara hemma och ta det lungt.

Imorgon är det bal som gäller. Ska kolla på Karolina och även fotografera henne under hela dagen. Hade tänkt göra ett kollage av allt sen, blir nog riktigt bra. Uppdaterar mer senare eller imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

haha alla vill citera mig! jag ska ta patent på meningen! repet </3

2009-05-22 @ 13:55:40
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!