19 Maj

Exakt 4 månader tills en viss Rebecka fyller år, läääängtar!

Idag har det varit praktik som vanligt, Nadja var tillbaka så fick pengar för vi jobbar när hon varit borta, skönt att få lite extra pengar igen, dem andra är ju snart slut :( haha. Vi red även ut en sväng på förmiddagen. Hade en massa mysig dag med Smurfi som vanligt!<3 Kom hem till halvtvå och duschade snabbt för att ta kvart över tre bussen ner på stan för att träffa Jen. Gick runt ett tag på stan, träffade Sara snabbt och sen hämtade mamma upp mig. Vi skjutsade även Karolina till Vilsta. Just nu gör jag inte mycket alls, tar det lungt bara, är trött, ingen bra sömn inatt alls.. Har gjort rätt mycket idag ändå känns det som, ska strax äta. Hade tänkt åka till Stålfors för att hålla Adde sällskap men kommer inte hinna åka dit :( Uppdaterar mer senare eller imorgon.

/Bex' The One And Only.



Kommentarer
Postat av: andreas

Haha jag har fortfarande 5 månader + lite dagar tills jag fyller =/

2009-05-20 @ 08:14:31
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!