17 Maj

Sv. Amanda; Aaa verkligen bra att norge vann, men kunde inte förstå att finland kom sist, tyckte iofs att topp tre var bland dem bästa låtarna om man måste välja, så får väl vara något nöjd iallafall.

Sv. Andreas: Taaaack! Såklart allt händer på min dag =D

Vaknade imorse av att Pär kom in med en klocka & glass till mig eftersom jag har namnsdag. Orkade inte äta eller något så somnade om på typ två sekunder haha. Vid ett åkte jag iväg till stallet, jag & sara red ut en sväng i skogen sen red jag även slingan. Jätteskönt väder har det varit idag, verkligen. När jag var klar i stallet åkte jag snabbt hem och fixade mig & allt sånt innan jag åkte iväg strax efter sex har varit borta hela kvällen och kom hem runt tio ungefär. Har precis ätit bakelse för att fira min dag & även mammas och pärs dag då dem träffades första gången den 17 Maj för typ 14 år sedan eller något haha. Värt att minnas! Sängen som gäller strax, ska bara skriva klart det här.

Imorgon är det skola, fast inte som vanligt utan vi ska ha matte en heldag, förstå matte en HEL jävla dag, hur tror dem att jag ska orka?! Aja, bäst att sova nu kanske. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Matte en hel dal? Jag skulle ha varit "sjuk" :O

2009-05-17 @ 22:51:36
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!