11 Maj

Har inte blivit något inlägg idag även fast jag haft studiedag, konstigt faktiskt. Vaknade runt ett ungefär sen satt jag här vid datan till fyra då jag & mamma åkte iväg till biderman och kollade på ridskor. Runt sju ungefär åkte jag iväg till Karolina för hon skulle fota mig och jag skulle passa på att fota henne samtidigt. Vi kom ut halv nio ungefär, tog en hel del kort och dem blev riktigt grymma faktiskt! Kom precis hem och nu har jag packat inför imorgon då det är praktik, ska även fortsätta att jobba när min praktik är slut så ska vara i stallet från 8 på morgonen till sju på kvällen ungefär, men man tjänar ju pengar dem sista timmarna, så jag klagar inte! :) Nu är det sängen som gäller, blir ett sent inlägg imorgon, men ni får gärna skicka sms under dagen! :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på

500 kr

Postat av: Andreas

Lite slappt att stanna hemma hela dan? ;)

2009-05-12 @ 12:19:15
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!