10 Maj

Märker att mina rubriker är väldigt "påhittiga", eller inte haha...

Idag vaknade jag vid halv elva ungefär, satte mig vid datan och vid ett åkte jag ut till stallet. Red i paddocken och lite sånt, gick riktigt bra faktiskt, han var superfin när han väl fått ur sig lite energi så man nästan flög av haha. Var kvar ute i stallet till efter fyra då mamma hämtade upp mig. Har inte gjort något annat alls idag faktiskt, bara varit hemma. Skönt det också, men man känner hur det kittlar i fingrarna för man vill hitta på något.. Imorgon är det iallafall studiedag så det är sköööönt! :) Hm, inget mer att skriva just nu. United tycker jag ska börja förlora och Sverige fick brons, lite sportfakta (Y) haha. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!